Αρχική
ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ"- Β΄ ΤΑΞΗ

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης Ενεργού Πολίτη "Επαγγέλματα παλιά, νέα, παραδοσιακά"
που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί κα Δριμάλα Παναγιώτα, κα Λάμπρη Ειρήνη και κα Λάλλου
Κωνσταντίνα οι μαθητές της Β Τάξης έγιναν ...μικροί δημοσιογράφοι και υποδέχτηκαν στο
σχολείο τους μπαμπάδες τους .
Τους ρώτησαν για το επάγγελμα που κάνουν, ποιες δυσκολίες καλούνται να
αντιμετωπίσουν και τι συμβουλές δίνουν σε αυτούς ..Επίσης , οι μπαμπάδες μας μίλησαν για
παλιά επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πια.
Δημιούργησαν ένα ψηφιακό βιβλίο για τα παλιά επαγγέλματα .
Τέλος, ξεναγηθήκαμε εικονικά σε ένα Λαογραφικό Μουσείο και θαυμάσαμε εργαλεία και
αντικείμενα άλλων χρόνων.
Κλείνοντας, επειδή ήταν μια ευκαιρία μοναδική να έχουμε τους μπαμπάδες μας στο σχολείο
χορέψαμε, τραγουδήσαμε και παίξαμε αγώνες μπάσκετ και ποδοσφαίρου..
Νικητές τα παιδιά (με λίγη... βοήθεια από τους μπαμπάδες βεβαια 😉)
Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στην Α' τάξη
2 Ιουνίου 2026
Σήμερα 2/6/26 τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μαζί με τις δασκάλες τους επισκέφτηκαν τα
δύο τμήματα της Α' τάξης...

Είδαν τις αίθουσες μας, τις εργασίες μας, ξεφύλλισαν τα βιβλία και τα τετράδια
μας....Άκουσαν τα παιδιά της Α', που τους μίλησαν για τις δυσκολίες, αλλά και τις όμορφες
στιγμές που έζησαν φέτος..
Στο τέλος βέβαια επισκέφτηκαν τον διευθυντή μας και το γραφείο των δασκάλων...

Ημερήσια εκπαιδευτική Εκδρομή της ΣΤ΄ Τάξης στο Ναύπλιο
28 Μαϊου 2026

Η επίσκεψη στο Ναύπλιο ξεκίνησε από το κάστρο του Ναυπλίου. Οι μαθητές ενημερώθηκαν
στην αρχή της περιήγησης για την ιστορία του κάστρου.
Περπάτησαμε μέσα στο κάστρο και καταλήξαμε στο χώρο που χρησιμοποιήθηκε ως
φυλακή του ήρωα της επανάστασης , Θεόδωρου Κολοκοτρώνη. Έγινε μια σύντομη ιστορική
αναφορά . Στη συνέχεια, μαθήτριες και μαθητές εισήλθαν στο στενό κελί.
Αναχώρηση πάλι για Ναύπλιο και μετά από σύντομο διάλειμμα για φαγητό, περιηγηθήκαμε
στο Ναύπλιο με το τρενάκι της πόλης. Περπατήσαμε μετά στο κέντρο της πόλης και είδαμε τα
ιστορικά μνημεία καθώς και το σημείο της δολοφονίας του Ιωάννη Καποδίστρια.
Τέλος, καταλήξαμε στην κεντρική πλατεία για ξεκούραση, πριν την επιστροφή.

Διαφημίζω την πόλη μου
28 Μαϊου 2026
Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας της Γ΄ Τάξης «Το νησί του Αιόλου» και της
δραστηριότητας «Διαφημίζω την περιοχή μου» του Τετραδίου Εργασιών, τα παιδιά
καλούνται να δημιουργήσουν μια αφίσα για τουριστικό οδηγό , όπου θα διαφημίζουν τον
τόπο τους ή κάποιο συγκεκριμένο αξιοθέατο της περιοχής τους.

Έτσι, αφού μιλήσαμε για τα δομικά στοιχεία μιας τουριστικής αφίσας ...
.... οι μαθητές του Γ2, δημιούργησαν όμορφες αφίσες της Πάτρας με ζωγραφιές και
έγχρωμες εικόνες από αξιοθέατά της, προτρέποντας τους τουρίστες να επισκεφτούν την
πόλη τους.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!
Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ Πάτρας, Α' τάξη (Δρώμενο)
28 Μαϊου 2026
Στις 28/5/26 η Α' τάξη συμμετείχε στο Διαπολιτισμικό Φεστιβάλ Πάτρας
"Το λιμάνι της Πάτρας. Χρώματα και ρίζες του κόσμου."

Τα παιδιά παρουσίασαν το δρώμενο " Ο Φάρος της Πάτρας" , παρακολούθησαν τις
παρουσιάσεις των υπόλοιπων σχολείων, έφτιαξαν χάρτινες βαρκούλες και επισκέφτηκαν την
Έκθεση, που λειτουργούσε στον χώρο....
Στην Έκθεση συμμετείχε και το σχολείο μας με κολάζ , τα οποία είχαν θέμα τον Φάρο της
πόλης μας.
Στο τέλος βέβαια φάγαμε και το γλυκό μας .....Περάσαμε υπέροχα και μάθαμε τόσα
πολλά για το λιμάνι και την πόλη μας...
Ευχαριστούμε την διευθύντρια του 13ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών, για την
πρόσκληση και βέβαια τον ακούραστο διευθυντή μας, για την στήριξη σε όλες τις δράσεις
μας....
