Ευρωπαϊκή δράση eTwinning
Διάχυση του προγράμματος e Twinning
8 Ιουνίου 2026


Ολοκληρώνοντας το ευρωπαϊκό πρόγραμμα "Lifeskills and values together" τη Δευτέρα
8/6 έγινε διάχυση του έργου στη σχολική κοινότητα με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών
και γονέων.
Οι εκπαιδευτικοί Δριμάλα Παναγιώτα, Κολοκυθά Παρασκευή και Σωτηροπούλου Ελένη
παρουσίασαν κάποιες από τις δράσεις και τη λειτουργία της πλατφόρμας ESEP ..
Στη συνέχεια, ευχαρίστησαν τους συναδέλφους και τους γονείς για την άριστη συνεργασια.
Στο τέλος ο διευθυντής του σχολείου απένειμε τις Βεβαιώσεις συμμετοχής στους μαθητές..
Συγχαρητήρια little e Twinners. Είστε καταπληκτικοί!
e Twinning Day -Life skills and Values Together
Ημέρα e Twinning (9 Μάη)

Oι μαθητές του Β1 με τη δασκάλα τους κα Παναγιώτα Δριμάλα γιόρτασαν την
Ημέρα e Twinning (9 Μάη) με χειροτεχνίες, οπτικοακουστικό υλικό και πάνω απ' όλα με
ενθουσιασμό για όλα αυτά που προσφέρουν τα προγράμματα e Twinning.
Χρόνια πολλά e Twinning και μη σταματάς να εμπνέεις, να δημιουργείς γέφυρες φιλίας
και συνεργασίας σχολείων και τέλος να προωθείς την ειρήνη !!
Life Skills & Values Together - eTwinning
6 Φεβρουαρίου 2026

Οι μαθητές του Β1 συμμετέχουν τη φετινή χρονιά στο πρόγραμμα e Twinning με τίτλο
"Lifeskills and Values Together". Το πρόγραμμα θα διαρκέσει 8 μήνες.
Σε αυτό το πρόγραμμα, παιδιά από Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία, Ισπανία, Τσεχία και
Ρουμανία θα συνεργαστούν για να μάθουν τόσο δεξιότητες καθημερινής ζωής, όσο και αξίες
ζωής όπως ο σεβασμός, η ενσυναίσθηση, η υπευθυνότητα και η ομαδικότητα.
Οι μαθητές όχι μόνο θα διασκεδάσουν, αλλά και θα κάνουν φίλους από διαφορετικές
χώρες, μαθαίνοντας να μοιράζονται και να συνεργάζονται.
Οι μαθητές, αφού γνωρίστηκαν με τους εταίρους τους έφτιαξαν το λογότυπο, την αφίσα
και την παρουσίαση του project.
Στη συνέχεια, μέσα από πληθώρα ψηφιακών εργαλείων και εφαρμογών μαθαίνουν
διασκεδάζοντας. Καλή επιτυχία e Twinners!!!
Ψηφιακές δημιουργίες
Πρωτοχρονιάτικες Κάρτες για το πρόγραμμα etwinning
23 Ιανουαρίου 2026

Στo πλαίσιo υλοποίησης Προγράμματος etwinning, το Α'1 έφτιαξε Πρωτοχρονιάτικες
Κάρτες ,τις οποίες θα ανταλλάξει με συνεργαζόμενο σχολείο της Τουρκίας....
Ευχαριστούμε θερμά τον κο Γιάννη Παπαδόπουλο , εικαστικό του σχολείου μας, για την
πολύτιμη βοηθειά του....
Αλληλογραφούμε; Δράση από τη Β΄ Τάξη
16 Ιανουαρίου 2026
Οι μαθητές της Β΄ τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας ξεκίνησαν
αλληλογραφία με τη Β΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου Επισκοπής Ρεθύμνου στην Κρήτη.

Γεμάτοι ενθουσιασμό διαβάσαμε τα γράμματα των νέων μας φίλων, είδαμε το σχολείο
τους στο διαδίκτυο, γράψαμε τα δικά μας γράμματα με ευχές για το 2026 και τα
ταχυδρομήσαμε!!!
Η αλληλογραφία έχει μεγάλη παιδαγωγική και συναισθηματική αξία για τα παιδιά, αφού
βελτιώνει την ανάγνωση και τη γραφή, εμπλουτίζει το λεξιλόγιο και βοηθά στη σωστή δομή
προτάσεων. Δίνει επίσης κίνητρο για ουσιαστική χρήση της γλώσσας, ενώ τα βοηθά να
εκφράζουν συναισθήματα, απόψεις και εμπειρίες.
Τέλος, προάγει την επικοινωνία και την ενσυναίσθηση ενισχύοντας τη συνεργασία και τη
φιλία..
Περιμένουμε με ανυπομονησία τα επόμενα γράμματα από το νησί της Κρήτης και τους
νέους μας φίλους!!!
