Αρχική
"Πράσινο Διήμερο" στο Δασύλλιο Πάτρας
31 Μαρτίου 2026

Στις 31/3/26 η Α' τάξη (Α'1, Α'2) και το Β'1 στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος
"Μες στο δάσος περπατώ και βρίσκω...θησαυρό" συμμετείχαν στο "Πράσινο Διήμερο".
Η δράση οργανώθηκε από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του νομού
Αχαίας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και το Europe Direct και
πραγματοποιήθηκε στο Δασύλλιο .
Οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα με θέμα το δάσος και την προστασία του...


Στη συνέχεια, πήραν μέρος σε ομαδικά παιχνίδια και βέβαια ήπιαν το αναψυκτικό τους και
έφαγαν το γλυκάκι τους .Ήταν μια υπέροχη εμπειρία!!!!
Εικόνες από τις δράσεις του Α1
Εικόνες από τις δράσεις του Α2
Εικόνες από τις δράσεις του Β1
Δράση για τη γιορτή της γιαγιάς - Β΄ Δημοτικού
27 Μαρτίου 2026

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της γιαγιάς (28 Μαρτίου ) η τάξη μας υποδέχτηκε
σήμερα τις αγαπημένες μας γιαγιάδες ..
Τραγουδήσαμε, ζυμώσαμε κουλουράκια, παίξαμε επιτραπέζια, λύσαμε αινίγματα,
ζωγραφίσαμε, χορέψαμε..
Πάνω απ' όλα όμως δείξαμε την αγάπη μας σε ένα πρόσωπο - σταθμό στη ζωή μας
που πάντα μας προσέχει, μας φροντίζει, μας λατρεύει..
Δεν είναι τυχαίο που ο σοφός λαός μας λέει ότι "του παιδιού μου το παιδί, δύο φορές παιδί
μου"🙏
Χρόνια πολλά γιαγιά!

Γιορτή 25ης Μαρτίου - Γ΄ Τάξη
24 Μαρτίου 2026
Οι μαθητές των δυο τμημάτων της Γ΄ Τάξης διάβασαν το Χρονικό της Επανάστασης,
εξιστορώντας τα γεγονότα από την Άλωση της Πόλης (1453) μέχρι την ανακήρυξη
της Ελλάδας ως ανεξάρτητου κράτους (Πρωτόκολλο Λονδίνου 1830).
Στο Χρονικό, γινόταν αναφορά στα σημαντικά γεγονότα αυτής της περιόδου:
στο παιδομάζωμα, το κρυφό σχολειό, στο Θούριο του Ρήγα Φεραίου, στον Όρκο
των Φιλικών, στη ζωή των Κλεφτών, στην κήρυξη της Επανάστασης, στο Χορό του
Ζαλόγγου, στην Έξοδο του Μεσολογγίου, στη σύλληψη του Αθανάσιου Διάκου κ.α.
Οι μαθητές διάβασαν το Χρονικό , το οποίο περιείχε και μικρά σκετσάκια και ποιήματα .
Τέλος, τραγούδησαν και χόρεψαν επετειακά τραγούδια.
Γιορτή 25ης Μαρτίου - Β΄ Τάξη
24 Μαρτίου 2026

Γιορτάσαμε τη διπλή γιορτή της 25ης Μαρτιου με κατασκευές, θεατρικό δρώμενο
και τραγούδια ..
Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Χελιδονίσματα - Καλώς ήρθες Άνοιξη...
23 Μαρτίου 2026

Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και ανοιξιάτικη διάθεση, οι μαθητές του Α2 επισκέφθηκαν το
νηπιαγωγείο μας με τη συνοδεία της μουσικού μας κ. Λένας Σουρμελή, για να μοιραστούν
ένα όμορφο μήνυμα: την έλευση της άνοιξης και την εαρινή ισημερία!
Τα παιδιά τραγούδησαν τα κάλαντα της άνοιξης και δύο ακόμα ανοιξιάτικα τραγούδια με
γλυκές φωνές και λαμπερά μάτια, γεμίζοντας τον χώρο με χαρά, χρώματα και αισιοδοξία. Οι μικροί
μας φίλοι από το νηπιαγωγείο τα υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και όλοι μαζί έγιναν μια
μεγάλη, ζεστή παρέα.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία γεμάτη συνεργασία, αγάπη και μοίρασμα, που μας θύμισε πως
οι όμορφες στιγμές ανθίζουν όταν τις ζούμε μαζί.
Καλωσόρισες, άνοιξη!
