54ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
54ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

ΤA EΦΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ:

 

Πλούτο χωρίς μόχθο. Γνώση χωρίς χαρακτήρα. Πολιτική χωρίς αρχές.

Απόλαυση χωρίς συναίσθημα. Εμπόριο χωρίς ήθος. Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά.

Αγάπη χωρίς θυσία.

 

Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
  • Εκπαιδευτικοί
    • 2025-2026
    • 2024-2025
    • 2023-2024
    • Παλαιότερων ετών
  • Ωρολόγια Προγράμματα
  • Ενημέρωση Γονέων
  • Εσωτερικός Κανονισμός
  • Εσωτερική Αξιολόγηση
  • Σχολικά Γεύματα
  • Ευρωπαϊκή δράση eTwinning
  • Επικοινωνία
  • WEBEX
Αρχική

Κατηγορίες άρθρων

  • Εκδηλώσεις / Δράσεις
  • Επισκέψεις
  • Αγωγή Υγείας
  • Περιβαλλοντικά
  • Πολιτιστικά
  • Εκπαιδευτικά
  • Ανακοινώσεις προς τους Γονείς
  • Σχολικά Έτη / Δράσεις

Στοιχεία πρόσβασης

Αναζήτηση άρθρων

Αρχική

Γιορτή της μητέρας - Δράση από τη Β΄ τάξη

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 01 Μαϊος 2026
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

8 Μαΐου 2026

 

 Σήμερα στην τάξη μας υποδεχτήκαμε τις αγαπημένες μας μανούλες.

 

    

        Είπαμε λόγια αγάπης μέσα από την καρδιά μας, χορέψαμε, τραγουδήσαμε,

παίξαμε, γελάσαμε και τις ευχαριστήσαμε που μας αγαπούν, μας φροντίζουν και είναι πάντα

δίπλα μας.

Με την αγκαλιά, το χαμόγελο και την καλοσύνη τους, κάνουν κάθε μέρα πιο όμορφη.

 

Στο τέλος,δώσαμε και βραβείο σε κάθε μανούλα..

Αγαπημένες μας μανούλες,σας ευχαριστούμε για όλα όσα κάνετε για εμάς και σας λέμε ένα

μεγάλο «Σ’ αγαπώ!».

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες! 🌷

 

 

Για τη μητέρα...

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 01 Μαϊος 2026
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

8 Μαϊου 2026

 

 

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες από το τμήμα Ε΄1

 

 

Μια κάρτα αφιερωμένη στο πιο γλυκό και τρυφερό πρόσωπο της ζωής μας, τη μητέρα...

 

        

      

 

 

 Τα παιδιά  του Γ2  έγραψαν  στην κάρτα τους  Χρόνια Πολλά και ευχές, 

ενώ ζωγράφισαν ένα όμορφο μπουκέτο με κόκκινα ή ροζ κυρίως τριαντάφυλλα. 

 

 

 ΧΡΟΝΙΑ  ΠΟΛΛΑ!!!

 

  

 

      Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, οι μαθητές του Α2 δημιούργησαν με πολλή αγάπη και

ενθουσιασμό ξεχωριστές χειροποίητες κάρτες για τις μαμάδες τους.
     

      Το ιδιαίτερο στοιχείο της δράσης μας ήταν η χρήση της τεχνολογίας με έναν τρυφερό και

δημιουργικό τρόπο: μέσα σε κάθε κάρτα τοποθετήθηκε ένα QR code, το οποίο οδηγεί σε ένα

προσωπικό βιντεοσκοπημένο μήνυμα του κάθε παιδιού προς τη μαμά του.

    Με γλυκά λόγια, χαμόγελα και αυθόρμητες εκδηλώσεις αγάπης, τα παιδιά κατάφεραν να

μετατρέψουν μια απλή κάρτα σε ένα πολύτιμο αναμνηστικό γεμάτο συναίσθημα.
     

           Η δράση αυτή έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να

αξιοποιήσουν δημιουργικά την τεχνολογία και να χαρίσουν στις μητέρες τους μια μοναδική και

συγκινητική εμπειρία.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!

 

 

Δράση Ενεργού Πολίτη: Εθελοντισμός

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 01 Μαϊος 2026
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

7 Μαΐου 2026

 

 

 

        Οι μαθητές της Ε΄ Τάξης, στο πλαίσιο Δράσης Ενεργού Πολίτη, με θέμα τον Εθελοντισμό,

επισκέφτηκαν όλα τα τμήματα των τάξεων του σχολείου μας, μας έδωσαν έναν κουμπαρά και 

μας ενημέρωσαν για τη δράση τους:

     Σκοπός της δράσης τους, είναι η συγκέντρωση χρημάτων για το Ελληνικό Κέντρο

Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Σκύλων - Οδηγών.  

 

 Οι Σκύλοι - Οδηγοί βοηθούν τους ανθρώπους που δεν βλέπουν καλά, να κινούνται με

ασφάλεια και ανεξαρτησία.

 

    Με τη βοήθειά μας,  μπορούν να εκπαιδεύσουν περισσότερους σκύλους και να κάνουμε

αυτούς τους ανθρώπους χαρούμενους.

                        

Εικόνες από την ενημέρωση των μαθητών της Ε΄, στην Γ΄ Τάξη

 

 

Πρόγραμμα της ΕΔΥ: " Μιλάμε για το σώμα μας"

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 01 Μαϊος 2026
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

7  Μαϊου 2026

 

 

      Στην Γ’ και Δ’ τάξη, στο μάθημα της ΕΔΥ, μιλήσαμε για το σώμα μας και τη σημασία του

προσωπικού μας χώρου.

 

         Αρχικά διαβάσαμε ένα παραμύθι σχετικό με το θέμα και στη συνέχεια συζητήσαμε για το

πώς μπορούμε να προστατεύουμε τον εαυτό μας και τι χρειάζεται να προσέχουμε στις

καθημερινές μας επαφές με τους άλλους.

 

        Στο τέλος της δράσης, οι μαθητές και οι μαθήτριες ζωγράφισαν την παλάμη τους και

έγραψαν λέξεις και φράσεις που μπορούν να χρησιμοποιούν όταν κάτι τους κάνει να νιώθουν

άβολα ή όταν δεν θέλουν να τους αγγίζουν, όπως: «Όχι», «Σταμάτα», «Δεν μου αρέσει».

 

      Μέσα από τη βιωματική αυτή δραστηριότητα, τα παιδιά ενίσχυσαν την αυτοπεποίθησή

τους και έμαθαν τη σημασία του σεβασμού προς το σώμα και τα όρια κάθε ανθρώπου.

 

 

 

Γιορτάζοντας την Πρωτομαγιά -Δράση από τη Β΄ Τάξη

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 30 Απριλίου 2026
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

30 Απριλίου 2026

 

 


      Η Πρωτομαγιά στην Ελλάδα (και σε πολλές άλλες χώρες) έχει διπλό νόημα: από τη μία

είναι ημέρα των εργατών, αλλά από την άλλη –και πιο παλιά– είναι γιορτή της άνοιξης.

 

 

 

 

🌸 Γιατί φτιάχνουμε στεφάνι;

Συμβολίζει την αναγέννηση της φύσης: Τα λουλούδια ανθίζουν και το στεφάνι είναι ένας

τρόπος να “φέρουμε” την άνοιξη στο σπίτι.

Κύκλος = ζωή και συνέχεια: Το στρογγυλό σχήμα του στεφανιού συμβολίζει τον κύκλο της

ζωής και των εποχών.

Προστασία και καλοτυχία: Στην παράδοση πίστευαν ότι το στεφάνι φέρνει υγεία, τύχη και

προστατεύει το σπίτι.

Σύνδεση με αρχαία έθιμα: Το έθιμο έχει ρίζες σε γιορτές όπως τα Ανθεστήρια, όπου τιμούσαν

τη φύση και τη βλάστηση.

 

Μάθαμε όμως και κάτι εξίσου σημαντικό για την 1η Μαΐου


Η Πρωτομαγιά είναι η ημέρα που θυμόμαστε ότι όλοι οι άνθρωποι αξίζουν:


✔ δίκαιη δουλειά
✔ ξεκούραση
✔ σεβασμό

 

 

Σελίδα 5 από 66

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Επόμενο
  • Τέλος

Designed & Developed by Yannis Tzavellas, 2013-2014  

Reformatted by Iliana Stavrou, 2014-2015