54ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
54ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

ΤA EΦΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ:

 

Πλούτο χωρίς μόχθο. Γνώση χωρίς χαρακτήρα. Πολιτική χωρίς αρχές.

Απόλαυση χωρίς συναίσθημα. Εμπόριο χωρίς ήθος. Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά.

Αγάπη χωρίς θυσία.

 

Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
  • Εκπαιδευτικοί
    • 2025-2026
    • 2024-2025
    • 2023-2024
    • Παλαιότερων ετών
  • Ωρολόγια Προγράμματα
  • Ενημέρωση Γονέων
  • Εσωτερικός Κανονισμός
  • Εσωτερική Αξιολόγηση
  • Σχολικά Γεύματα
  • Ευρωπαϊκή δράση eTwinning
  • Επικοινωνία
  • WEBEX
Αρχική

Κατηγορίες άρθρων

  • Εκδηλώσεις / Δράσεις
  • Επισκέψεις
  • Αγωγή Υγείας
  • Περιβαλλοντικά
  • Πολιτιστικά
  • Εκπαιδευτικά
  • Ανακοινώσεις προς τους Γονείς
  • Σχολικά Έτη / Δράσεις

Στοιχεία πρόσβασης

Αναζήτηση άρθρων

Αρχική

Γιορτή 17 Νοέμβρη

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

Η Γιορτή της Δ΄ Τάξης

 

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ!!!

 

 

       

 

Οι μαθητές της Δ΄  Τάξης για την 50η  Επέτειο του Πολυτεχνείου  παρακολούθησαν οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες και άκουσαν  υπέροχα τραγούδια..

 

 
 

        Στη συνέχεια δραματοποίησαν σκηνές από την εξέγερση του  Πολυτεχνείου και έκαναν κατασκευές..

 

 

 

Η Γιορτή της Β΄Τάξης

 

   Οι μαθητές των δύο τμημάτων  Β΄τάξης -- μετά το δρώμενο που παρουσίασαν μαζί με τους μαθητές της Στ΄τάξης στο προαύλιο  --  συνέχισαν μαζί τη γιορτή στην τάξη και τραγούδησαν  επετειακά τραγούδια.

 

 

 

  Στη συνέχεια  το Β1 και Β2, με την Θεατρολόγο κ. Αρβανίτη και την κ. Σπυρούλια αντίστοιχα δημιούργησαν όμορφες κατασκευές.

  

 

 

Η γιορτή της  Α΄ Τάξης

 

 

 

   Το  Χρονικό του Πολυτεχνείου από τα πρωτάκια μας

 

 

 

 

Για το Πολυτεχνείο...

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

16 Νοεμβρίου 2023

 

 Ημέρα κατασκευών για τους μαθητές της Β ΄τάξης  

     50 Χρόνια μετά…

 

                                                                           

   " Εδώ Πολυτεχνείο!"

 

        Οι μαθητές του Β2 με ζωγραφική και κολάζ δημιουργούν μια αναπαράσταση του χώρου του Πολυτεχνείου, με τους φοιτητές του να έχουν ξεσηκωθεί  και κρατώντας πανό με συνθήματα,  να διαδηλώνουν.  

        Στόχος  να θυμίσουμε τα γεγονότα εκείνων των ημερών: την εξέγερση των φοιτητών στα Πανεπιστήμια, με αποκορύφωμα αυτή του Πολυτεχνείου, το κάλεσμά τους σε αγώνα κατά της δικτατορίας , αλλά και τη θλιβερή κατάληξη με θύματα, τη νύχτα της 17ης Νοεμβρίου.

 

      Οι μαθητές του Β1 καθισμένοι στο δάπεδο, γράφουν πάνω σε τοίχο που δημιούργησαν σε χαρτί του μέτρου,  τα κυρίαρχα συνθήματα των φοιτητών εκείνης της περιόδου, όπως:

  «Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία» , « Κάτω η Χούντα», «Κάτω ο Παπαδόπουλος» ¨1-1-4’ κ.α.

         

 

 Τέλος, οι μαθητές και των δύο τμημάτων, έγραψαν συνθήματα για το Πολυτεχνείο

σε χαρτόνια Α4, για το δρώμενο στο προαύλιο της επόμενης μέρας και φωτογραφήθηκαν μαζί.

 

\\

 

 

 

 

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

16 Νοεμβρίου 2023

 

      

 

       Τα πρωτάκια σήμερα, επισκέφτηκαν αρχικά το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, όπου μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες έμαθαν πώς να κυκλοφορούν ως πεζοί, ως ποδήλατα και ως αυτοκίνητα.

 

 

 

     Έπειτα, ξεναγήθηκαν και προσκύνησαν την κάρα και τον σταυρό του Αγίου Ανδρέα, ενώ τους περίμεναν και δύο μεγάλες ευλογίες: ο σταυρός του Μεγάλου Κωνσταντίνου από το Άγιο Όρος και η αγιοκατάταξη του π. Γερβασίου των Πατρών που τόσο πολύ αγαπούσε τους μικρούς μαθητές.

 

 

 

Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: "Οι Οργανούληδες"

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

15 Νοεμβρίου 2023

 

 

    Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές των τάξεων Γ΄ και Στ΄  παρακολούθησαν την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 το διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ιδρύματος Ωνάση με τίτλο: "Οι Οργανούληδες πάνε στο Δημοτικό σχολείο".

 

 

 

Οι Οργανούληδες πάνε στο Δημοτικό σχολείο

 

     Η φροντίδα της υγείας και η δωρεά οργάνων γίνονται μέρος της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με όχημα τους «Οργανούληδες», η συζήτηση για την υγεία, τη λειτουργία βασικών οργάνων του σώματος, αλλά και τη δωρεά τους, ανοίγει στα δημοτικά σχολεία. Οι «Οργανούληδες» γεννούν την ελπίδα, ώστε στο μέλλον όλο και περισσότερες γενιές να έχουν εξοικειωθεί με τη φροντίδα της υγείας μας, καθώς και με την έννοια της δωρεάς οργάνων που μπορεί και αλλάζει τον κόσμο.

         Ποιο είναι το πολυάσχολο όργανο στον οργανισμό μας με περισσότερες από 200 διαφορετικές λειτουργίες; Ποιο μοιάζει με δυνατή αντλία, ωθώντας το αίμα σε όλο το σώμα; Ποιο όργανο «λατρεύει» το νερό και ποιο είναι αυτό που «αγαπά» περισσότερο την τακτική άσκηση; Αλλά και πώς ένας γιατρός μπορεί να αντικαταστήσει ένα όργανο, όταν αυτό δεν λειτουργεί σωστά; Αυτές οι δύσκολες ερωτήσεις γίνονται συναρπαστικές ιστορίες μέσα από τους χαρακτήρες των «Οργανούληδων», που σχεδιάστηκαν ειδικά για τα παιδιά (7-11 ετών).

 

      Η έννοια της μεταμόσχευσης αλλά και η δωρεά οργάνων γίνονται θεματικές σε μια συζήτηση που μπορούν να κάνουν τα παιδιά με τους γονείς και τους δασκάλους τους. Μέσα στις τάξεις των δημοτικών σχολείων γεννιέται η ελπίδα. Οι χαρακτήρες των Οργανούληδων δίνουν τις απαντήσεις μέσα από διασκεδαστικές ιστορίες. H νέα παρέα έρχεται για να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν με εύκολο και προσιτό τρόπο την αξία της δωρεάς οργάνων και της μεταμόσχευσης. Ολοένα περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να μάθουν να φροντίζουν το σώμα τους, αλλά και να ενημερωθούν για τη συνεισφορά της δωρεάς οργάνων στη ζωή όλων μας. Γιατί το μέσα μας είναι που μετράει – κυριολεκτικά και μεταφορικά.

 

Εικόνες από την Παρουσίαση

 

 

Στη συνέχεια, τα παιδιά εκφράστηκαν ζωγραφίζοντας το όργανο

εκείνο που θεωρούσαν σημαντικότερο για τον οργανισμό μας.

 

 

 

 

Επίσκεψη στο "Σπίτι του Νερού"

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 13 Νοεμβρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

13 Νοεμβρίου 2023

 

     

 

       Το «Σπίτι του Νερού» , που στεγάζεται στο κτίριο της Δεξαμενής του Κάστρου,  επισκέφτηκαν οι μαθητές των δύο τμημάτων  της Γ΄ Τάξης   του σχολείου μας.

   Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιελάμβανε προβολή και ενημέρωση για τη σημασία του νερού για τη φύση και τον άνθρωπo.  Επίσης, μίλησαν για  τα προβλήματα του νερού όπως είναι  η ρύπανση και η λειψυδρία.

         Ακολούθησε συζήτηση για τους τρόπους εξοικονόμησης νερού στις καθημερινές μας δραστηριότητες.

    Οι μαθητές γνώρισαν τέλος, την ιστορία του νερού της Πάτρας, από την εποχή του Ρωμαϊκού υδραγωγείου μέχρι σήμερα. 

 

 Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν τον Ιερό Ναό  του Αγίου Ανδρέα και προσκύνησαν.

 

 

 

 

 

Σελίδα 66 από 66

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • Επόμενο
  • Τέλος

Designed & Developed by Yannis Tzavellas, 2013-2014  

Reformatted by Iliana Stavrou, 2014-2015