Αρχική
Γιορτή 17 Νοέμβρη
Η Γιορτή της Δ΄ Τάξης
Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ!!!
Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης για την 50η Επέτειο του Πολυτεχνείου παρακολούθησαν οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες και άκουσαν υπέροχα τραγούδια..
Στη συνέχεια δραματοποίησαν σκηνές από την εξέγερση του Πολυτεχνείου και έκαναν κατασκευές..
Η Γιορτή της Β΄Τάξης
Οι μαθητές των δύο τμημάτων Β΄τάξης -- μετά το δρώμενο που παρουσίασαν μαζί με τους μαθητές της Στ΄τάξης στο προαύλιο -- συνέχισαν μαζί τη γιορτή στην τάξη και τραγούδησαν επετειακά τραγούδια.
Στη συνέχεια το Β1 και Β2, με την Θεατρολόγο κ. Αρβανίτη και την κ. Σπυρούλια αντίστοιχα δημιούργησαν όμορφες κατασκευές.




Η γιορτή της Α΄ Τάξης

Το Χρονικό του Πολυτεχνείου από τα πρωτάκια μας
Για το Πολυτεχνείο...
16 Νοεμβρίου 2023
Ημέρα κατασκευών για τους μαθητές της Β ΄τάξης
50 Χρόνια μετά…
" Εδώ Πολυτεχνείο!"
Οι μαθητές του Β2 με ζωγραφική και κολάζ δημιουργούν μια αναπαράσταση του χώρου του Πολυτεχνείου, με τους φοιτητές του να έχουν ξεσηκωθεί και κρατώντας πανό με συνθήματα, να διαδηλώνουν.
Στόχος να θυμίσουμε τα γεγονότα εκείνων των ημερών: την εξέγερση των φοιτητών στα Πανεπιστήμια, με αποκορύφωμα αυτή του Πολυτεχνείου, το κάλεσμά τους σε αγώνα κατά της δικτατορίας , αλλά και τη θλιβερή κατάληξη με θύματα, τη νύχτα της 17ης Νοεμβρίου.
Οι μαθητές του Β1 καθισμένοι στο δάπεδο, γράφουν πάνω σε τοίχο που δημιούργησαν σε χαρτί του μέτρου, τα κυρίαρχα συνθήματα των φοιτητών εκείνης της περιόδου, όπως:
«Ψωμί - Παιδεία - Ελευθερία» , « Κάτω η Χούντα», «Κάτω ο Παπαδόπουλος» ¨1-1-4’ κ.α.
Τέλος, οι μαθητές και των δύο τμημάτων, έγραψαν συνθήματα για το Πολυτεχνείο
σε χαρτόνια Α4, για το δρώμενο στο προαύλιο της επόμενης μέρας και φωτογραφήθηκαν μαζί.
\\

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
16 Νοεμβρίου 2023

Τα πρωτάκια σήμερα, επισκέφτηκαν αρχικά το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής, όπου μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες έμαθαν πώς να κυκλοφορούν ως πεζοί, ως ποδήλατα και ως αυτοκίνητα.
Έπειτα, ξεναγήθηκαν και προσκύνησαν την κάρα και τον σταυρό του Αγίου Ανδρέα, ενώ τους περίμεναν και δύο μεγάλες ευλογίες: ο σταυρός του Μεγάλου Κωνσταντίνου από το Άγιο Όρος και η αγιοκατάταξη του π. Γερβασίου των Πατρών που τόσο πολύ αγαπούσε τους μικρούς μαθητές.
Διαδικτυακό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα: "Οι Οργανούληδες"
15 Νοεμβρίου 2023
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές των τάξεων Γ΄ και Στ΄ παρακολούθησαν την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 το διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ιδρύματος Ωνάση με τίτλο: "Οι Οργανούληδες πάνε στο Δημοτικό σχολείο".

Οι Οργανούληδες πάνε στο Δημοτικό σχολείο
Η φροντίδα της υγείας και η δωρεά οργάνων γίνονται μέρος της δημόσιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με όχημα τους «Οργανούληδες», η συζήτηση για την υγεία, τη λειτουργία βασικών οργάνων του σώματος, αλλά και τη δωρεά τους, ανοίγει στα δημοτικά σχολεία. Οι «Οργανούληδες» γεννούν την ελπίδα, ώστε στο μέλλον όλο και περισσότερες γενιές να έχουν εξοικειωθεί με τη φροντίδα της υγείας μας, καθώς και με την έννοια της δωρεάς οργάνων που μπορεί και αλλάζει τον κόσμο.
Ποιο είναι το πολυάσχολο όργανο στον οργανισμό μας με περισσότερες από 200 διαφορετικές λειτουργίες; Ποιο μοιάζει με δυνατή αντλία, ωθώντας το αίμα σε όλο το σώμα; Ποιο όργανο «λατρεύει» το νερό και ποιο είναι αυτό που «αγαπά» περισσότερο την τακτική άσκηση; Αλλά και πώς ένας γιατρός μπορεί να αντικαταστήσει ένα όργανο, όταν αυτό δεν λειτουργεί σωστά; Αυτές οι δύσκολες ερωτήσεις γίνονται συναρπαστικές ιστορίες μέσα από τους χαρακτήρες των «Οργανούληδων», που σχεδιάστηκαν ειδικά για τα παιδιά (7-11 ετών).
Η έννοια της μεταμόσχευσης αλλά και η δωρεά οργάνων γίνονται θεματικές σε μια συζήτηση που μπορούν να κάνουν τα παιδιά με τους γονείς και τους δασκάλους τους. Μέσα στις τάξεις των δημοτικών σχολείων γεννιέται η ελπίδα. Οι χαρακτήρες των Οργανούληδων δίνουν τις απαντήσεις μέσα από διασκεδαστικές ιστορίες. H νέα παρέα έρχεται για να βοηθήσει τα παιδιά να κατανοήσουν με εύκολο και προσιτό τρόπο την αξία της δωρεάς οργάνων και της μεταμόσχευσης. Ολοένα περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να μάθουν να φροντίζουν το σώμα τους, αλλά και να ενημερωθούν για τη συνεισφορά της δωρεάς οργάνων στη ζωή όλων μας. Γιατί το μέσα μας είναι που μετράει – κυριολεκτικά και μεταφορικά.
Εικόνες από την Παρουσίαση
Στη συνέχεια, τα παιδιά εκφράστηκαν ζωγραφίζοντας το όργανο
εκείνο που θεωρούσαν σημαντικότερο για τον οργανισμό μας.
Επίσκεψη στο "Σπίτι του Νερού"
13 Νοεμβρίου 2023

Το «Σπίτι του Νερού» , που στεγάζεται στο κτίριο της Δεξαμενής του Κάστρου, επισκέφτηκαν οι μαθητές των δύο τμημάτων της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιελάμβανε προβολή και ενημέρωση για τη σημασία του νερού για τη φύση και τον άνθρωπo. Επίσης, μίλησαν για τα προβλήματα του νερού όπως είναι η ρύπανση και η λειψυδρία.
Ακολούθησε συζήτηση για τους τρόπους εξοικονόμησης νερού στις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Οι μαθητές γνώρισαν τέλος, την ιστορία του νερού της Πάτρας, από την εποχή του Ρωμαϊκού υδραγωγείου μέχρι σήμερα.
Στη συνέχεια, επισκέφτηκαν τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα και προσκύνησαν.
