Αρχική
Η Γιορτή της Β΄ Τάξης
24 Μαρτίου 2025

Τα ποιήματά τους απήγγειλαν οι μαθητές της Β΄ Τάξης και φωτογραφήθηκαν με τις
σημαιούλες τους στα χέρια.
Στη συνέχεια, ζωγράφισαν τους ήρωες της Επανάστασης.
Γιορτή 25ης Μαρτίου - Α΄ Τάξη
24 Μαρτίου 2025

Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Α΄ Τάξης τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου με
ποιήματα , κατασκευές, τραγούδια και ..χορούς!! Μπράβο παιδιά!!!
Ζήτω η 25 Μαρτίου...Ζήτω η Ελλάδα!

Και ένας ...αφρικάνικος μύθος
21 Μαρτίου 2025
Γ΄ Τάξη
"Φτιάξε μου έναν σιδερένιο άνθρωπο..."


Για τις παράλογες απαιτήσεις ενός βασιλιά, που ζητούσε από τον αρχισιδηρουργό του να
φτιάξει έναν σιδερένιο άνθρωπο "με αίμα στο σώμα του και μυαλό στο κεφάλι του", μιλά
ο αφρικάνικος μύθος της Ενότητας 9: "Ανθρωποι και μηχανές" του βιβλίου της Γλώσσας .
Η δραστηριότητα 4 του Τετραδίου Εργασιών, ζητούσε από τους μαθητές να φανταστούν τη
συζήτηση που είχε ο βασιλιάς με τους σιδηρουργούς του, με βάση τη διήγηση του βιβλίου
τους.
Οι μαθητές του Γ2, χωρισμένοι σε τρεις ομάδες, έγραψαν τους διαλόγους και τους
υποδύθηκαν στην τάξη.
Χελιδονίσματα - Καλώς ήρθες άνοιξη
21 Μαρτίου 2025

Στις 20/3 είχαμε την εαρινή ισημερία και είναι επίσημα η πρώτη μέρα της άνοιξης.. Οι
μαθητές του Α1 κατασκεύασαν τα χελιδονάκια τους και περνώντας από τάξη σε τάξη είπαν
τα κάλαντα της άνοιξης , τα γνωστά χελιδονίσματα...
Τα χελιδονίσματα ήταν ένα αρχαίο έθιμο όπου τα παιδιά κρατώντας το ομοίωμα ενός
χελιδονιού, τριγυρνούσαν στην πόλη και τραγουδούσαν τη «χελιδόνα». Ο κόσμος τους έδινε
διάφορα κεράσματα.
Πήραμε πολλή χαρά με τα χελιδονάκια μας!
Κι επειδή η παροιμία λέει ότι δε λείπει ο Μάρτης από τη .. Σαρακοστή φτιάξαμε και την
κυρά Σαρακοστή ..
Καλή άνοιξη 💐💐💐
Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
20 Μαρτίου 2025
Το Β2 επισκέφτηκε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

" Εκεί τα παιδιά έμαθαν για τον Κ.Ο.Κ.. Περπάτησαν στο πάρκο ακολουθώντας τα σήματα ως
πεζοί και οδηγοί.. Οδήγησαν ποδήλατο και τήρησαν τον Κ.Ο.Κ, σταματώντας στις
διαβάσεις και τα κόκκινα φανάρια.
Στη συνέχεια πήγαμε στον Φάρο ...Εκεί κάναμε πικ- Νικ..
.Περάσαμε υπέροχα και μάθαμε τόσα πολλά....."
