Αρχική
Κάλαντα του Μάρτη
1 Μαρτίου 2024

1η Μαρτίου και οι μαθητές της Δ ΄ Τάξης τραγούδησαν τα κάλαντα του Μάρτη, γνωστά και ως χελιδονίσματα και ευχήθηκαν καλό μήνα σε όλους!
Στη συνέχεια έφτιαξαν τα δικά τους "Μαρτάκια" για να προφυλαχθούν από τον ήλιο του Μαρτιού..
7 Μαρτίου 2024

Τα Κάλαντα του Μάρτη μας είπαν με τη Μουσικό μας και τα πρωτάκια ...
Επίσκεψη στην Achaia Clauss και τη Λουκουμοποιία Σκιαδαρέση
29 Φεβρουαρίου 2024
Το Οινόκαστρο της Achaia Clauss, την ιστορική Οινοποιία της Πάτρας (από το 1861) , επισκέφτηκαν οι μαθητές των δύο τμημάτων της ΣΤ΄ Τάξης του σχολείου μας και ενημερώθηκαν για τον τρόπο παραγωγής και φύλαξης του κρασιού.
Εκεί ξεναγήθηκαν στους αποθηκευτικούς χώρους , όπου σε μεγάλα χειροποίητα δρύινα βαρέλια φυλάσσεται η περίφημη Μαυροδάφνη, κρασί που παράγεται από ντόπια αμπέλια και ανήκει στα κρασιά με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ).
Επίσης, επισκέφτηκαν το Εργαστήριο Λουκουμιών "Σκιαδαρέση" , στην Εγλυκάδα Πατρών.
Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στους χώρους του εργαστηρίου και πληροφορήθηκαν αρχικά για υλικά και τον τρόπο παρασκευής του λουκουμιού και στη συνέχεια για τον τροπο τυποποίησης και συσκευασίας του.
Αναχώρηση "Βιβλίων σε ρόδες"...
29 Φεβρουαρίου 2024
Oi μαθητές της Ε΄ Τάξης ήρθε η ώρα να αποχωριστούν την βαλίτσα με τα βιβλία,
που είχαν ως θέμα τους το νερό, αφού υλοποίησαν το Πρόγραμμά τους.

" Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!! Περάσαμε υπέροχα!
Διαβάσαμε τα βιβλία, ζωγραφίσαμε, συζητήσαμε, προβληματιστήκαμε....Αναλογιστήκαμε την αξία του νερού για την ζωή μας και σκεφτήκαμε τρόπους για να μην το σπαταλάμε . Σίγουρα η εμπειρία από αυτό το πρόγραμμα θα μας μείνει αξέχαστη...
Ελπίζουμε του χρόνου να έχουμε στην τάξη μας μια καινούρια βαλίτσα..... "
Με εκτίμηση
Οι μαθητές της Ε΄ τάξης του 54ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών και οι δασκάλες τους..
Επίσκεψη στο "Σπίτι του Νερού"
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Σπίτι του νερού» πραγματοποίησαν
οι Α΄ και Β΄ τάξεις του σχολείου μας.

Στο «Σπίτι του Νερού» που στεγάζεται στο κτίριο της Δεξαμενής του Κάστρου, οι μαθητές ενημερώθηκαν για το νερό, Έμαθαν για τον Κύκλο του Νερού, πόσο απαραίτητο είναι αυτό για τη ζωή μας αλλά συνάμα και πόσο λιγοστό. Γι΄αυτό δεν πρέπει να το σπαταλάμε άσκοπα.
Ακολούθησε συζήτηση για τους τρόπους εξοικονόμησης νερού στις καθημερινές μας δραστηριότητες.
Μετά είδαμε video με όμορφες εικόνες του νερού στη φύση αλλά και άλλες σχετικές με τη ρύπανση και τη λειψυδρία.
Τέλος, οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία του νερού της Πάτρας, από την εποχή του Ρωμαϊκού υδραγωγείου μέχρι σήμερα και έμαθαν πώς το νερό από τον ποταμό Γλαύκο, που είναι η κύρια πηγή υδροδότησης της πόλης, φτάνει στο σπίτι τους.
Μετά την Παρουσίαση, τα παιδιά έπαιξαν ένα επιδαπέδιο φιδάκι, που είχε σχέση με τη σωστή χρήση στην κατανάλωση του νερού.
Στη συνέχεια, κάναμε μια ξενάγηση των μαθητών στην Άνω Πόλη και ύστερα μεταβήκαμε στο Φάρο για ξεκούραση και παιχνίδι..
Μιλάμε για το νερό...
23 Φεβρουαρίου 2024
Οι μαθητές της Β΄ Τάξης, πριν επισκεφτούν "Το Σπίτι του Νερού" μίλησαν λίγο γι΄αυτό...

Αναφερθήκαμε αρχικά στον Κύκλο του νερού και στη σημασία του νερού για τη φύση και τον άνθρωπο.
Μιλήσαμε για τα δύο μεγάλα προβλήματα που σχετίζονται με αυτό: την ρύπανση και τη λειψυδρία καθώς και τους τρόπους εξοικονόμησης νερού στις καθημερινές μας συνήθειες.
Επίσης, αναφερθήκαμε συνοπτικά σε θαλάσσιες θεότητες της ελληνικής Μυθολογίας.
Τέλος, ζωγραφίσαμε τον Κύκλο του Νερού
