54ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
54ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

ΤA EΦΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ:

 

Πλούτο χωρίς μόχθο. Γνώση χωρίς χαρακτήρα. Πολιτική χωρίς αρχές.

Απόλαυση χωρίς συναίσθημα. Εμπόριο χωρίς ήθος. Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά.

Αγάπη χωρίς θυσία.

 

Μαχάτμα Γκάντι (1869-1948 , Ινδός ηγέτης)

  • Αρχική
  • Το Σχολείο μας
  • Εκπαιδευτικοί
    • 2025-2026
    • 2024-2025
    • 2023-2024
    • Παλαιότερων ετών
  • Ωρολόγια Προγράμματα
  • Ενημέρωση Γονέων
  • Εσωτερικός Κανονισμός
  • Εσωτερική Αξιολόγηση
  • Σχολικά Γεύματα
  • Ευρωπαϊκή δράση eTwinning
  • Επικοινωνία
  • WEBEX
Αρχική

Κατηγορίες άρθρων

  • Εκδηλώσεις / Δράσεις
  • Επισκέψεις
  • Αγωγή Υγείας
  • Περιβαλλοντικά
  • Πολιτιστικά
  • Εκπαιδευτικά
  • Ανακοινώσεις προς τους Γονείς
  • Σχολικά Έτη / Δράσεις

Στοιχεία πρόσβασης

Αναζήτηση άρθρων

Αρχική

Επίσκεψη της Ένωσης Τυφλών στο σχολείο μας

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

                                                24 Απριλίου 2024

 

        

     

     

      Σήμερα το πρωί η Περιφερειακή Ένωση τυφλών Δυτικής Ελλάδας και συγκεκριμένα ο Γενικός Γραμματέας κ. Αλέξανδρος  Δημητρόπουλος, τα μέλη της κ. Ζωή Βέρρα και Έλσα Αντωνίου, η Εκπαιδεύτρια κινητικότητας, προσανατολισμού και δεξιοτήτων καθημερινής διαβίωσης Κωνσταντίνα Γαλανοπούλου, καθώς και ο σκύλος οδηγός Ντόρα από το Ελληνικό Κέντρο Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης «Σκύλοι Οδηγοί Ελλάδος – Greek Guide Dogs»  επισκέφτηκαν το σχολείο μας.

       Στόχος της συγκεκριμένης εκδήλωσης ήταν οι μαθητές να αντιληφθούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης,  να δουν στην πράξη την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρει ένας σκύλος οδηγός σε αυτούς τους ανθρώπους και να ευαισθητοποιηθούν για τη σημασία της συμπερίληψής τους στην κοινωνία.

     Οι μαθητές κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης συζήτησαν με τους καλεσμένους μας για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με προβλήματα όρασης, άγγιξαν βιβλία με το σύστημα γραφής braille, έγραψαν στην ειδική γραφομηχανή, περπάτησαν με λευκό μπαστούνι ενδιάμεσα από εμπόδια, συναισθάνθηκαν τις δυσκολίες και τις σεβάστηκαν.

    Τέλος, αφού η Ντόρα βγήκε εκτός υπηρεσίας, μπόρεσαν να την πλησιάσουν και να τη χαϊδέψουν με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό!

 

 

 

Επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

15 Απριλίου 2024

 

Επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία για την παρακολούθηση της Γενικής Πρόβας της

Τελετής Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας πραγματοποίησαν τα τμήματα

των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄Τάξεων του σχολείου μας.

 

 

            

 

 

 

    Η Αφή της Ολυμπιακής φλόγας γίνεται πριν από κάθε Ολυμπιάδα στον αρχαιολογικό  χώρο της Αρχαίας Ολυμπίας και αναγγέλλει την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων.

    Το λιτό και συμβολικό τελετουργικό πραγματοποιείται στο βωμό που υπάρχει στο χώρο του ναού της Ήρας (Ηραίον). Η Πρωθιέρεια, με επίκληση στο θεό Απόλλωνα ανάβει τη δάδα με τη βοήθεια κοίλου κατόπτρου.

    Έπειτα, η πρωθιέρεια κατευθύνεται προς το Στάδιο, μεταφέροντας τη φλόγα σε πήλινο αγγείο  με τη συνοδεία των ιερειών. Η πρωθιέρεια και οι ιέρειες είναι ντυμένες κατά τον αρχαϊκό τρόπο, ενώ ακολουθούν συγκεκριμένη κινησιολογία και χορογραφία. 

      Στο Στάδιο, η πρωθιέρεια ανάβει τη δάδα του πρώτου δρομέα και η λαμπαδηδρομία ξεκινά το ταξίδι της. Ακολουθεί λαμπαδηδρομία σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, πριν παραδοθεί η ιερή φλόγα στους εκπροσώπους της διοργανώτριας χώρας.

       Η Φλόγα φέτος, θα ταξιδέψει περίπου 5.000 χλμ. σε ελληνικό έδαφος για 11 ημέρες, προτού φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά, όπου θα την παραλάβει το πλοίο Belem, στις 26 Απριλίου, με προορισμό τη Μασσαλία.  Τελικός της προορισμός το Παρίσι, για την Τελετή έναρξης των Ολυμπιακών  Αγώνων, που θα διεξαχθεί στις 26 Ιουλίου.

 

 

Στο Αθλητικό Κέντρο της Νίκης Προαστίου...

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

15 Απριλίου 2024

 

 

   Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αθλητικό Κέντρο της Νίκης Προαστίου

πραγματοποίησαν τα τμήματα των Α΄, Β και Γ΄τάξεων του σχολείου μας.

 

 

 

 

   Οι μαθητές συμμετείχαν παρουσία προπονητών σε διάφορα αγωνίσματα όπως ποδόσφαιρο. τοξοβολία, παιχνίδια κινητικών και πνευματικών δεξιοτήτων, μουσικοκινητικά παιχνίδια κ.α.

 

 

 

      Τέλος, με αφορμή την Τελετή Αφής της Ολυμπιακής Φλόγας στην Αρχαία Ολυμπία,  οι μικροί μαθητές μας με δάδες στα χέρια ( κατασκευή κ. Νίκης Παρασκευοπούλου)  μαζί με τους προπονητές τους πραγματοποίησαν τη δική τους λαμπαδηδρομία....

 

 

 

Δράσεις στο Μάθημα της Γλώσσας

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

   13 Απριλίου 2024

 

Οι μαθητές της Ε΄ Τάξης παίζουν επιτραπέζια

 

 

 

    "Με αφορμή την Ενότητα της Γλώσσας  "Παιχνίδια, παιχνίδια" οργανώσαμε στην τάξη μας τουρνουά σκακιού..   Παίξαμε και επιτραπέζια παιχνίδια...

Τα  παιχνίδια εκτός από την ψυχαγωγία προάγουν  την ομαδικότητα και την συνεργασία..."

Η ιδέα άρεσε τόσο πολύ στα παιδιά, που έπαιζαν και στο διάλειμμα.

 

 

 

13 Απριλίου 2024

 

 

 

     Με αφορμή την Ενότητα 18 της Γλώσσας:  " Ένα βιβλίο που σε ταξιδεύει" (Παραγωγή Γραπτου λόγου: Ταξιδιωτικοί Οδηγοί) οι μαθητές της Β΄τάξης παρακολούθησαν μια παρουσίαση για την Πάτρα - και τον Ν. Αχαϊας - με τα  αξιοθέατα του τόπου τους. 

 

 

Εκδήλωση του ΜΕΤ για το Νερό

  • Εκτύπωση
  • Email
Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 09 Απριλίου 2024
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

 7 Απριλίου 2024

 

Συμμετοχή του 54ου σε Εκδήλωση του ΜΕΤ για το νερό

Ε΄ Τάξη

 

 

 

        Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού    ( 22/3) το Μουσείο Τεχνολογίας και Επιστημών και το Τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας,  πραγματοποίησαν  εκδήλωση  με θέμα:

 «Όλοι μαζί για το νερό!».

   Στην Εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 7 Απριλίου 2024 στις 18.00 μ.μ  στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών,  παρουσίασαν τη δουλειά τους  οι σχολικές ομάδες που υλοποίησαν περιβαλλοντικά προγράμματα με θέμα το νερό.

     Η Ε΄ Τάξη του σχολείου μας συμμετείχε με το Πρόγραμμά της: 

«Βιβλία σε ρόδες» 

 

      Οι μαθητές αναφέρθηκαν στα βίβλια που διάβασαν σχετικά με το νερό.    Μίλησαν  για την αξία του νερού και για τους τρόπους ορθής διαχείρισης του. 

Τέλος έστειλαν το μήνυμά τους:

 

 "ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΜΗΝ ΤΟ ΣΠΑΤΑΛΑΣ"

 

 

Εικόνες από την Εκδήλωση

 

 

Σελίδα 56 από 66

  • Έναρξη
  • Προηγούμενο
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Επόμενο
  • Τέλος

Designed & Developed by Yannis Tzavellas, 2013-2014  

Reformatted by Iliana Stavrou, 2014-2015