Αρχική
Μια Αφίσα για την Ανακύκλωση
16 Δεκεμβρίου 2024
Γ΄ Τάξη

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας της Γ΄ τάξης: «Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!»
μοιράσαμε ρόλους και κάναμε δραματοποίηση το χιουμοριστικό κείμενο του βιβλίου, όπου
πολλά χαρτικά είδη βρίσκονται στοιβαγμένα σε ένα κάδο Ανακύκλωσης.
Στη συνέχεια, σύμφωνα με την άσκηση του Τετραδίου Εργασιών :
«Μια αφίσα για την Ανακύκλωση / Φτιάχνουμε την δική μας αφίσα»
οι μαθητές καλούνταν να φτιάξουν ομαδικά μια αφίσα για τη χρησιμότητα της Ανακύκλωσης,
σε μια προσπάθεια ενημέρωσης μαθητών και γονέων του σχολείου τους.
Έτσι, εκτός από τα στάδια επεξεργασίας του χαρτιού ανακύκλωσης, οι μαθητές
του Γ2 χωρισμένοι σε τρεις ομάδες, ανέλαβαν να βρουν πληροφορίες για τα επιμέρους
θέματα που θα περιείχε η αφίσα τους:
- Τι είναι ανακύκλωση και ποια χαρτικά είδη μπορούμε να ανακυκλώσουμε,
- ποια είναι τα οφέλη από την ανακύκλωση του χαρτιού και
- εκτός από χαρτί, τι άλλο ανακυκλώνουμε.
Τέλος, η ηλεκτρονική μας αφίσα για την «Ανακύκλωση Χαρτιού» θα περιείχε και
ζωγραφιές των παιδιών με τα μηνύματά τους για το περιβάλλον.
Την αφίσα τους, αφού την έδειξαν στο διευθυντή μας και του χάρισαν ένα αντίγραφο, την
αναρτήσαμε στην Είσοδο του σχολείου.
Επίσκεψη με κάλαντα στο ΚΑΠΗ της περιοχής μας
16 Δεκεμβρίου 2024
Οι μαθητές της Α΄και Β΄Δημοτικού τραγούδησαν τα κάλαντα
σε ηλικιωμένα άτομα του ΚΑΠΗ της γειτονιάς μας,
ενώ μαθητές της Δ΄και Ε΄ τους συνόδευαν με φλογέρες.

"Μέσα στο γιορτινό κλίμα των ημερών η Α' και η Β' τάξη επισκεφτήκαμε το Κ.Α.Π.Η της περιοχής μας.Τραγουδήσαμε τα κάλαντα,ανταλλάξαμε ευχές και ακούσαμε υπέροχες ιστορίες από τους ηλικιωμένους.
Ευχαριστούμε θερμά τον Κο Κολοκυθά Γιώργο και το προσωπικό του Κ.Α.Π.Η για την θερμή φιλοξενία...Ευχαριστούμε επίσης τους γονείς και τους συναδέρφους για τα γλυκίσματα που μας έφεραν και προσφέραμε στην δομή ,που επισκεφτήκαμε..
Δώσαμε και πήραμε αγάπη και χαρά....Περάσαμε υπέροχα....."
Εικόνες από την γιορτή στο ΚΑΠΗ
Χριστουγεννιάτικα στολίδια
13 Δεκεμβρίου 2024
Β΄ Τάξη

"Με χαρά και πολύ κέφι φτιάξαμε, μαζί με την κα Χριστοπούλου Καλλιόπη, μολυβάκια και ημερολόγια για να τα προσφέρουμε στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι ,που διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας.
Ο κος Φίλιππος Σκλαβενίτης έφτιαξε μαζί με τα παιδιά υπέροχα χριστουγεννιάτικα στολίδια....Επισκεφτήκαμε τον κο Διευθυντή και του χαρίσαμε κάποιες από τις δημιουργίες μας...Τα υπόλοιπα τα προσφέραμε στο Σύλλογο Γονέων...
Καλή επιτυχία στο παζάρι μας... Και του χρόνου...."
eTwinning: Κατασκευάζουμε τους Κρεμαστούς Κήπους της Βαβυλώνας
11 Δεκεμβρίου 2024

Οι μαθητές της Ε2 τάξης, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning, δημιούργησαν μια εντυπωσιακή κατασκευή εμπνευσμένη από τους Κρεμαστούς Κήπους της Βαβυλώνας, ένα από τα επτά θαύματα της αρχαιότητας.
Με δημιουργικότητα, ομαδικό πνεύμα και μεράκι, αναπαρήγαγαν την αρχιτεκτονική και τη μοναδική ομορφιά των θρυλικών αυτών κήπων, οι οποίοι φημίζονται για την πλούσια βλάστηση και την πρωτοποριακή μηχανική τους.
Το έργο τους, γεμάτο χρώματα και ζωντάνια, αποτελεί όχι μόνο μια καλλιτεχνική έκφραση, αλλά και ένα εκπαιδευτικό εργαλείο που γεφυρώνει την ιστορία με τη σύγχρονη μάθηση, προάγοντας την πολιτισμική κληρονομιά και την καινοτομία.
Δείτε το video που δείχνει την κατασκευή τους
Μαθαίνουμε τα γεωμετρικά στερεά ...Β2
6 Δεκεμβρίου 2024

"Με αφορμή το κεφάλαιο των Μαθηματικών "Γνωρίζοντας καλύτερα τα γεωμετρικά στερεά" φτιάξαμε κύβους και προσπαθήσαμε να κάνουμε σχέδια με τάγκραμ....."
