Αρχική
Happy Birthday eTwinning!
16 Μαΐου 2025
9 Μαΐου Ημέρα eTwinning

Οι μαθητές του Α1 που υλοποιούν φέτος Πρόγραμμα eTwinning με τίτλο "Wonders"
γιόρτασαν στις 9/5 την ημέρα Ευρώπης eTwinning ..
Έκαναν κατασκευές, συνδέθηκαν (student webinar) με τα παιδιά των άλλων χωρών
που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και αντάλλαξαν ευχές, μίλησαν για τις εντυπώσεις τους και
βέβαια ...έσβησαν το κεράκι της τούρτας.
Χρόνια πολλά και δημιουργικά eTwinning!!!
Οι εργασίες για την Ημέρα eTwinning και των μαθητών του Γ1

Επίσκεψη στο Πουρναρόκαστρο - Β΄ Τάξη
16 Μαϊου 2025

Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος "ΤΟ ΝΕΡΟ-ΠΗΓΗ ΖΩΗΣ" που υλοποιεί
το Β2, αλλά και της ενίσχυσης των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη, τα δύο τμήματα της
Β΄ Τάξης επισκέφτηκαν στις 15/5/2025, το Μεσαιωνικό και Ρωμαικό Υδραγωγείο της Πάτρας

και το Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης Παναχαικού Όρους (Πουρναρόκαστρο).

" Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την βιοποικιλότητα της περιοχής
και να περπατήσουν μέχρι το Πλατανόδασος και την Κοίτη του ποταμού Διακονιάρη.
Στη συνέχεια απόλαυσαν την φύση κάνοντας πικ -νικ....
Ήταν μια υπέροχη εξόρμηση ....."
Ο Καραγκιόζης στο ...."Μεγάλο μας Τσίρκο"
14 Μαϊου 2025

Το Ε1 και το Ε2 υποδέχτηκαν στην τάξη τους τον έφηβο καραγκιοζοπαίχτη Κωνσταντίνο
Καψαμπέλη ο οποίος μύησε τα παιδιά στον μαγικό κόσμο του Θεάτρου Σκιών . Παρουσίασε το
έργο 'Ο καραγκιόζης προετοιμάζει επανάσταση’ που αποτελεί τμήμα του ιστορικού
θεατρικού έργου "Το μεγάλο μας τσίρκο" του Ιάκωβου Καμπανέλλη.
Μετά το πέρας της παράστασης τα παιδιά βομβάρδισαν τον Κωνσταντίνο με ερωτήσεις,
έπαιξαν με τις φιγούρες, έγιναν βοηθοί του και είδαν από τα παρασκήνια πώς στήνεται μια
παράσταση Καραγκιόζη.
Δράσεις Ενεργού Πολίτη - Α' Τάξη
13 Μαϊου 2025

Στο πλαίσιο των Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας οι μαθητές της
Α΄Τάξης υλοποίησαν φέτος τη Δράση "Έχω μια αγκαλιά για τον παππού και τη γιαγιά". Η
Δράση εντάσσεται στο πεδίο Κοινωνική Αλληλεγγύη - Υποστήριξη ευπαθών ομάδων.
Οι μαθητές μίλησαν για τη σχέση τους με τον παππού και τη γιαγιά, τους ζωγράφισαν,
τους έγραψαν γράμμα και έφτιαξαν το γενεαλογικό τους δέντρο..

Τέλος, πραγματοποίησαν επίσκεψη στο ΚΑΠΗ της γειτονιάς μας όπου εκεί τραγούδησαν
όλοι μαζί, αντάλλαξαν ευχές και τους πρόσφεραν χειροποίητες κατασκευές...
Έτσι εμπλεκόμενοι οι μαθητές σε κοινές δραστηριότητες, υποστηρίζουν και
υποστηρίζονται...εκφράζουν τα συναισθήματά τους ...δείχνουν την αγάπη τους ...
δεσμεύονται να περνούν περισσότερο χρόνο με τους δικούς τους παππούδες και
γιαγιάδες...
"Διαφημίζω την ....πόλη μου"
12 Μαϊου 2025

Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας της Γ΄ Τάξης : «Το νησί του Αιόλου» και της
δραστηριότητας «Διαφημίζω την περιοχή μου» του Τετραδίου Εργασιών, οι μαθητές
καλούνταν να δημιουργήσουν μια αφίσα για τουριστικό οδηγό, όπου θα διαφημίζουν τον
τόπο τους ή κάποιο συγκεκριμένο αξιοθέατο της περιοχής τους.
Έτσι οι μαθητές του Γ2, δημιούργησαν όμορφες αφίσες της Πάτρας με ζωγραφιές και
έγχρωμες εικόνες από αξιοθέατά της , προτρέποντας τους τουρίστες να επισκεφτούν την
πόλη τους.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!

