Αρχική
Δράση ευαισθητοποίησης για τα Δικαιώματα του παιδιού
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού
20 Νοεμβρίου
Βίντεο – Δράση Ευαισθητοποίησης
«Από παιδί σε παιδί – Με τα δικαιώματά μας μεγαλώνουμε μαζί»
Συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες:
- 13ου Νηπιαγωγείου Πατρών
- 53ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
- 54ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
- 12ου Γυμνασίου Πατρών
- 3ου Γενικού Λυκείου Πατρών
Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι να γίνει σαφές ότι από τα πρώτα χρόνια της ζωής
ενός παιδιού έως και την ενηλικίωση του, τα δικαιώματά του πρέπει να προστατεύονται.
Η αρχική ιδέα προήλθε από το γεγονός ότι στο 7ο ΣΔΕΥ του 2ου ΚΕΔΑΣΥ υπάρχουν σχολεία
από όλες τις σχολικές βαθμίδες (νηπιαγωγείο – δημοτικά – γυμνάσιο – λύκειο) τα οποία η
κοινωνική λειτουργός και η ψυχολόγος επισκέπτονται, μια φορά την εβδομάδα στο πλαίσιο
λειτουργίας της ΕΔΥ.
Ιδέα - Σκηνοθεσία – Συντονισμός Δράσης - Βιντεοσκόπηση
Διονυσοπούλου Νικολέτα, Κοινωνική Λειτουργός ΠΕ30 – 7ο ΣΔΕΥ 2ου ΚΕΔΑΣΥ Αχαΐας
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του παιδιού
20 Νοεμβρίου 2025

Η Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων Παιδιού, που τιμάται κάθε χρόνο στις 20
Νοεμβρίου, υπογραμμίζει τη δέσμευση της διεθνούς κοινότητας για την προώθηση των
παιδικών δικαιωμάτων.
Αποτελεί ταυτόχρονα έναυσμα για δράση και υπενθύμιση ότι η ευημερία των παιδιών
συνιστά θεμέλιο για έναν πιο δίκαιο και βιώσιμο κόσμο.
Για τον λόγο αυτο οι μαθητές της Β΄ τάξης μίλησαν για τα δικαιώματα, έπαιξαν ψηφιακά
παιχνίδια , έκαναν κατασκευές και τραγουδήσαμε .... Δικαιώματα πολλά σημαντικά, έχουν
όλα τα παιδιά !!!
Γιορτή 17 Νοέμβρη - Γ΄ Τάξη
17 Νοεμβρίου 2025

Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Γ΄ Τάξης
διάβασαν το Χρονικό των γεγονότων από το 1967-1973
Ξεκινώντας από το 1967, μίλησαν για την επιβολή της δικτατορίας, την κατάργηση των
δημοκρατικών δικαιωμάτων, τις απαγορεύσεις , τα βασανιστήρια και την εξορία των
αντιφρονούντων.
Στη συνέχεια, αναφέρθηκαν στις δυναμικές κινητοποιήσεις των φοιτητών για
δημοκρατία στα Πανεπιστήμια όλης της χώρας τη χρονιά 1972-1973, με αποκορύφωμα
την εξέγερση του Πολυτεχνείου και την θλιβερή κατάληξή της με θύματα την νύχτα της 17ης
Νοεμβρίου .
Τέλος, συνοψίζοντας έγινε συνείδηση ότι η δημοκρατία στην χώρα μας κατακτήθηκε με
αγώνα και θυσίες, γι ΄αυτό και οφείλουμε να τιμούμε τον αγώνα των φοιτητών του
Πολυτεχνείου.
Στη συνέχεια, τα παιδιά είδαν Παρουσίαση με εικόνες από τα γεγονότα του Πολυτεχνείου,
video με ηχητικά ντοκουμέντα ενώ παρακολούθησαν και την ταινία (animation) "12.410
και 1 γαρίφαλα".
Τέλος, τραγούδησαν επετειακά τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη και Μάνου Λοϊζου και
ζωγράφισαν .
Δράσεις για το Πολυτεχνείο πραγματοποίησαν όλες οι τάξεις
Εικόνες από τις δράσεις της ΣΤ ΄Τάξης
Εορτή 17 Νοέμβρη - Β΄ Τάξη
17 Νοεμβρίου 2025

Η Β΄ Τάξη γιόρτασε την Επέτειο του Πολυτεχνείου παρακολουθώντας οπτικοακουστικό
υλικό, τραγουδώντας , κάνοντας μια κατασκευή και φωνάζοντας το πάντα επίκαιρο σύνθημα ..
ΨΩΜΙ - ΠΑΙΔΕΙΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Γιορτή για το Πολυτεχνείο - Α΄ Τάξη
17 Νοεμβρίου 2025
Η Α' τάξη γιόρτασε την 52η Επέτειο εξέργεσης του Πολυτεχνείου ..
"Μιλήσαμε για την μέρα και τα νοήματά της, ζωγραφίσαμε, ακούσαμε τραγούδια και ηχητικά
ντοκουμέντα από εκείνη την ημέρα..."
