Αρχική
Δράση αφιερωμένη στον Άγιο Ανδρέα
28 Νοεμβρίου 2025

Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Ανδρέα, οι μαθητές του Ε1΄ συμμετείχαν σε μια
εκπαιδευτική και δημιουργική δράση. Αρχικά παρακολούθησαν ένα σύντομο βίντεο που
παρουσίαζε τη ζωή και την προσφορά του Αγίου, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν την
πορεία του, τα θαύματα που έκανε και το τέλος της ζωής του.
Στη συνέχεια, εργάστηκαν πάνω σε ειδικά διαμορφωμένο φύλλο εργασίας, μέσα από το
οποίο κατέγραψαν όσα έμαθαν και συζήτησαν τις εντυπώσεις τους.
Η δράση ολοκληρώθηκε με μια όμορφη κατασκευή την οποία δημιούργησαν με κέφι και
συνεργασία.
Δράσεις για τα αδέσποτα ζωάκια
Μιλώντας για τα Αδέσποτα ζώα
στο πλαίσιο των Δράσεων του Ενεργού πολίτη
Γ΄ Τάξη
Γ2


Με αφορμή το μάθημα της Γλώσσας της Γ΄ Τάξης : «Γάτος από σπίτι ζητά νέα
οικογένεια», παρακολουθήσαμε την Ταινία μικρού μήκους ¨Η ζωή μέσα από τα μάτια των
αδέσποτων ζώων», που δημιούργησε ο Δήμος Ηρακλείου, με στόχο την ευαισθητοποίηση των
πολιτών για τα αδέσποτα.
Στη συνέχεια, στην άσκηση 5 του βιβλίου τους, απαντώντας στην ερώτηση: «Αν ο Μάρκος
ήταν αδέσποτος, τι θα άλλαζε στις συνήθειες και τη συμπεριφορά του;» οι μαθητές
καλούνταν να σκεφτούν πώς θα άλλαζε η ζωή του γάτου αν ήταν αδέσποτος , σε σχέση με
την τωρινή ζωή του- όπως περιγράφεται στο κείμενο- που είναι όλο αγκαλιές, χάδια, και
παιχνίδια.
Τα παιδιά εργάστηκαν στην τάξη κατά ομάδες και ύστερα καταγράψαμε στον πίνακα τις ιδέες
τους, σχετικά με τις δυσκολίες και τους κινδύνους που θα μπορούσε να
αντιμετωπίσει ένα αδέσποτο ζώο στο δρόμο.
Τέλος, φτιάξαμε τα κολάζ: «Αν ο Μάρκος ήταν αδέσποτος…» με τις ατομικές εργασίες
τους και "Ζωάκι από σπίτι... ζητά οικογένεια" με τις αγγελίες τους.
Πάμε για ψώνια;;;
27 Νοεμβρίου 2025

Οι μαθητές της Β Τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και των Μαθηματικών
υλοποίησαν βιωματική δράση που περιλάμβανε τη λειτουργία του "μαγαζιού" της τάξης
μας, τη δημιουργία διαφημίσεων και την επίσκεψη στο super market της γειτονιάς μας.
Ηταν μια ωραία εμπειρία και συμπεριφερθηκαμε σαν μικροί, σωστοί καταναλωτές !!!
Επίσκεψη στον Άγιο Ανδρέα-Παρακολούθηση θεατρικής παράστασης "Η Πεντάμορφη και το Τέρας"
26 Νοεμβρίου 2025

Η Α' τάξη στις 26/11/25 επισκέφτηκε τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα. Οι μαθητές εκεί είχαν
την ευκαιρία να προσκυνήσουν την κάρα του Αγίου Ανδρέα και να μάθουν αρκετά για τον βίο
και το μαρτυρικό του τέλος.
Στη συνέχεια έκαναν τη βόλτα τους στο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο ,που λειτουργεί στον
περιβάλλοντα χώρο του ναού...
Τέλος, μετέβησαν στο θέατρο Μπάρρυ και παρακολούθησαν την εκπληκτική παράσταση
του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας "Η Πεντάμορφη και το Τέρας ή πώς η Άννα φόρεσε τα τρία φουστάνια
και μπήκε σταμυστικά δωμάτια". Μαγεύτηκαν από τα υπέροχα κουστούμια και την φοβερή
σκηνοθεσία.
Περάσαμε υπέροχα!!! Λατρέψαμε σίγουρα και το Τέρας.... Έτσι και αλλιώς η ομορφιά
είναι μέσα μας!!!!
Επίσκεψη στο Κάστρο και το Αρχαίο Ωδείο της Πάτρας
20 Νοεμβρίου 2025
Μαθητές και μαθήτριες των δύο τμημάτων της ΣΤ τάξης, στο πλαίσιο της δράσης Tοπική
Ιστορία ξεναγήθηκαν την Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου σε ιστορικά μνημεία της Πάτρας.


Αρχικά, επισκέφτηκαν το Κάστρο της πόλης, πέρασαν από όλους τους χώρους του
και τους έγινε αναλυτική ιστορική αναφορά.
Ακολούθως, πεζή , πέρασαν από τον Ναό του Παντοκράτορα και έφτασαν στο Ρωμαϊκό
Ωδείο. Ενημερώθηκαν για το μνημείο, τους έγινε ιστορική αναφορά, είδαν όλους τους
χώρους του, ενώ ενημερώθηκαν και για τη σημερινή χρήση του.
Όπως και στο Κάστρο, οι μαθητές δραματοποίησαν κείμενα, σε σχέση με τα μνημεία.
Στη συνέχεια, πέρασαν από το χώρο που βρισκόταν το αρχαίο στάδιο και από τους ναούς της
Παντάνασσας και Αγίου Ανδρέα, καταλήγοντας στον Φάρο της πόλης.
