Βιβλιογραφία ενεργητικής ακρόασης

Δημοσιεύθηκε : Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

 

     Η Παρακάτω βιβλιογραφία είναι ενδεικτική και βοηθητική για όποιον θέλει να ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα της ενεργητικής ακρόασης.Όποιος γονιός θέλει κάποια βοήθεια μπορεί να απευθυνθεί στην κ. Νίκη Παρασκευοπούλου.

 

  Thomas Gordon,Τα μυστικά του αποτελεσματικού γονέα, εκδόσεις Μάρτης, Αθήνα 2018

   Ευστρατία Σοφού,Η ενεργητική ακρόαση, Εκδόσεις Gutenberg

  Αλεξάνδρα Βασιλείου,Νόπη Κεχαόγλου  Διαχείριση Συγκρούσεων

   Τριλίβα , Πρόγραμμα ελέχγου συγκρούσεων , Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα,1998

   Mindell, Μέσα στη φωτιά.Μετασχηματισμός Μεγάλων ομάδων . Αξιοποιώντας τις συγγρούσεις και τη Διαφορετικότητα, Αθήνα,Γραφές,2002

Η αποτελεσματική επικοινωνία

Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 02 Φεβρουαρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

     Συμπερασματικά, όλα αυτά που πραγματεύεται σχετικά με τη σωστή επικοινωνία,  η Ομάδα Αξιολόγησης στις σχέσεις Σχολείου - Οικογένειας, θα μπορούσαν να συνοψιστούν:

 

 

 

 

Ενεργητική Ακρόαση : Μια Δυναμική διαδικασία

Δημοσιεύθηκε : Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

      Η Ενεργητική Ακρόαση είναι μια δυναμική και διαδραστική διαδικασία επικοινωνίας ανάμεσα σε γονείς και εκπαιδευτικούς με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού- μαθητή μας.

   Ας δούμε αναλυτικά το παρακάτω άρθρο:

 

 

 

 

Κανόνες ενεργητικής ακρόασης

Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

 

    Στο πλαίσιο της σωστής ενημέρωσης γονέων σε παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα, που εκπονεί η Ομάδα Αξιολόγησης για τις "σχέσεις σχολείου - οικογένειας", ας δούμε τι κάνει  ένας καλός ακροατής:

 

 

 

Κανόνες καλής συμπεριφοράς στο σχολείο

Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2023
Γράφτηκε από τον/την Iliana Stavrou

Φέρομαι υπεύθυνα, ευγενικά και σωστά όταν:

 

1. Το πρωί στo προαύλιο…

 

 Έρχομαι στο Σχολείο πριν από την έναρξη των μαθημάτων, η οποία γίνεται στις 8:15.

 Φτάνοντας στο Σχολείο αφήνω την τσάντα μου στο καθορισμένο σημείο και περιμένω στην αυλή του Σχολείου.

 Όταν χτυπήσει το κουδούνι, μπαίνω στη σειρά του τμήματός μου για πρωινή προσευχή και είσοδο στην τάξη.

 

2. Στην αίθουσα

 

 Κάθομαι στη θέση μου και ετοιμάζω τα πράγματά μου χωρίς καθυστερήσεις.

 Προσέχω την ώρα του μαθήματος και δεν ενοχλώ τους συμμαθητές μου.

 Αν δεν καταλαβαίνω κάτι, ζητώ το λόγο ευγενικά για να μου λυθεί η απορία.

 Συνεργάζομαι με τους συμμαθητές μου. Σέβομαι και ενθαρρύνω την προσπάθεια των συμμαθητών μου και γενικά συμπεριφέρομαι στους άλλους όπως θέλω να μου συμπεριφέρονται κι εκείνοι.

 Αν έχω σοβαρό λόγο να βγω έξω, ζητώ διακριτικά την άδεια. .

 Διατηρώ τα βιβλία και τα τετράδιά μου καθαρά και τακτοποιημένα και βάζω στην τσάντα μου μόνο τα απαραίτητα σύμφωνα με το πρόγραμμα.

 Φροντίζω για τη διατήρηση της καθαριότητας όλων των χώρων..

 Σέβομαι τα πράγματα των συμμαθητών μου όπως τα δικά μου και αν βρω κάτι που δεν μου ανήκει, το παραδίδω στο δάσκαλό μου.

 Συμπεριφέρομαι με ευγένεια και σεβασμό προς όλους.

 Προσφέρω τη βοήθειά μου σε όσους τη χρειάζονται.

 

3. Στο διάλειμμα

 

   Όταν κτυπά το κουδούνι για διάλειμμα, βγαίνω ήρεμα έξω παίρνοντας ότι μου χρειάζεται (χρήματα, φαγητό, νερό) και η αίθουσα αδειάζει για να αεριστεί.

  Στο κυλικείο ψωνίζω ακολουθώντας τη σειρά με ηρεμία και υπομονή. Την ώρα του διαλείμματος κινούμαι και παίζω στους χώρους που έχουν οριστεί.

  Παίζω ήρεμα σεβόμενος τους κανόνες, λύνω τις όποιες διαφορές μου με συζήτηση και για οποιοδήποτε σοβαρό πρόβλημα απευθύνομαι στους εφημερεύοντες.

  Με το κτύπημα του κουδουνιού για μάθημα, επιστρέφω άμεσα στην τάξη μου.

 

4. Σχόλασμα

 

   Ετοιμάζω την τσάντα μου και αφήνω το θρανίο μου καθαρό.

   Παίρνω τα προσωπικά μου είδη (μπουφάν, μπλούζες) για τα οποία είμαι υπεύθυνος.

   Περιμένω την άδεια του δασκάλου για να αποχωρήσω.

  Περιμένω στον χώρο που έχει οριστεί για την αναχώρηση μέχρι να έρθουν να με παραλάβουν οι δικοί μου άνθρωποι.