Κανόνες προαυλίου
Ύστερα από συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν στους κόλπους της μικρής κοινότητας του Ε1 τμήματος του σχολείου μας συναποφασίσαμε να καταγράψουμε και να δημοσιοποιήσουμε τους παρακάτω κανόνες προαυλίου. Στόχος μας είναι να αμβλυνθούν τα όποια προβλήματα ή εντάσεις μεταξύ των μαθητών και να φροντίσουμε ώστε το προαύλιο να είναι ένα ασφαλές και υγιές περιβάλλον για όλα τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου μας,όπου θα μπορούν να χαλαρώσουν, να παίξουν και να κοινωνικοποιηθούν.
Ένα επάγγελμα από τα παλαιά...Ο παγωτατζής
Κάνοντας αναφορά στα Επαγγέλματα μιας άλλης εποχής, ενδιαφέρον παρουσιάζει το άρθρο από τον σύνδεσμο https://filoitexnisfilosofias που μας προτείνει η συνάδελφος κ.Ευτυχία Κωστήρη.
Στο συγκεκριμένο άρθρο υπάρχουν πληροφορίες για το επάγγελμα του παγωτατζή με πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις δεκαετίες του '50 και του '60
Πού έβρισκαν οι παλιότεροι παγωτά όταν δεν υπήρχαν σούπερ μάρκετ και περίπτερα σε κάθε γωνιά; Τη δουλειά αυτή την αναλάμβανε ο παγωτατζής!
Σχολική εφημερίδα
Την σχολική Εφημερίδα , με τίτλο "Χέρι με χέρι στην Αχαϊα", εξέδωσαν μαθητές και μαθήτριες του ΣΤ΄1.
Στο έντυπο αυτό, τριών φύλλων, η συγγραφική ομάδα έχει συμπεριλάβει άρθρα, που περιέχουν πληροφορίες για αρχαιολογικούς χώρους και φυσικές ομορφιές του νομού μας.
Στο τελευταίο φύλλο, υπάρχει και αναφορά στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά, που αφορά λαϊκές παραδόσεις και τη ζωντανή έκφραση του λαού μας, μέσα από γιορτές και εκδηλώσεις.
Η Σχολική Εφημερίδα του ΣΤ 2 με τίτλο "Οι Ομορφιές του τόπου μας" περιλαμβάνει επίσης άρθρα με πληροφορίες για αξιοθέατα της Πάτρας και της ευρύτερης περοχής, που παρουσιάζουν ιστορικό - αρχαιολογικό ενδιαφέρον.
Εικονογραφημένο Παραμύθι
ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Γλώσσα Β΄ Τάξης - Ενότητα 7
Ατομικές εργασίες των μαθητών μέσα στην τάξη
Αφού διαβάσαμε και θυμηθήκαμε τακλασικά Παραμύθια: την" Ωραία Κοιμωμένη" και τον"Παπουτσωμένο γάτο" τα παιδιά διάλεξαν το αγαπημένο τους, τοαφηγήθηκαν , τοζωγράφισαν καιέφτιαξαν το καθένα το δικό του βιβλίο.